loading...
سربند
شهداء

 

سربند بازدید : 99 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

1

روزی در جماران منبر رفتم و خاطراتی را از زندگی مقام معظم رهبری بیان کردم. بعد از سخنرانی، پزشکی به من مراجعه کرد و گفت:بگذار من هم خاطره ای برای تو بگویم:روزی در مطب نشسته بودم. خانمی به اتفاق فرزندش به من مراجعه کردند. پس از معاینه، قیافه فرزند مرا به فکر فرو برد. خیلی به مقام معظم رهبری شباهت داشت. نام و فامیل وی را پرسیدم. چون پاسخ شنیدم، از آن خانم سوال کردم: آیا شما با آیت الله خامنه ای نسبتی دارید؟

گفت: بله! اما شما به کسی نگویید من همسر ایشان هستم! تعجب وجودم را گرفته بود. به همسر مقام معظم رهبری گفتم: مگر شما پزشک خصوصی ندارید؟

ایشان گفت: خیر؛ آقا اجازه چنین کاری را نمی دهد و می گویند: شما چون سایر مردم-مانند یک نیروی عادی- در نوبت های بیمارستان، به پزشک مراجعه کنید.

من این خاطره را از زبان آن پزشک در جماران شنیدم. تمام مشخصات وی نیز نزد من است. با این حال، بیشتر تحقیق کردم و از آیت الله مصباح هم پرسیدم. ایشان هم موضوع را تایید فرمودند. این شیوه زندگی آیت الله خامنه ای است. این عظمت مرا عاشق معظم له نموده است.

حجت السلام والمسلمین احدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جنگیست که نه لایق هر کس شده است مرگیست که آزاد ز محبس شده است سربنده یا حسین(ع) روی پیشانی ماست اینگونه دفاعمان مقدس شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لوگوی دوستان
    مقتدر مظلوم معبری سایبری فندرسک لوگوی شما لوگوی شما
    دیگر امکانات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 5,598
  • بازدید کلی : 45,528
  • درباره سایت

    جنگیست که نه لایق هر کس شده است 

    مرگیست که آزاد ز محبس شده است 

    سربند یا حسین(ع) روی پیشانی ماست 

    اینگونه دفاعمان مقدس شده است